اخبار بورس - نظرات و پیش بینی - سبد ما

هر روز با ما باشید با نبض بازار ، رفتار سهامداران عمده در معاملات امروز ،چکیده اطلاعیه ها ، بفرمایید بورس، اخبار حائز اهمیت . شنیده ها . گفته شده ها ،سبد پیشنهادی و اخبار مهم

اخبار بورس - نظرات و پیش بینی - سبد ما

هر روز با ما باشید با نبض بازار ، رفتار سهامداران عمده در معاملات امروز ،چکیده اطلاعیه ها ، بفرمایید بورس، اخبار حائز اهمیت . شنیده ها . گفته شده ها ،سبد پیشنهادی و اخبار مهم

نبض بازار 19 اسفند-2

دلار: 30550 ریال
یورو: 42200 ریال
پوند: 50700 ریال
منبع: feebazar.ir


در گروه نفتی، شنفت که مدتها با صف فروش همراه بود، چند روزی است که با استقبال روبرو شده است. سهم هم اکنون با صف خرید همراه است.


کگاز روز گذشته پس از بازگشایی ۱۰ درصد از ارزش خود را از دست داد، سهم هم اکنون با صف فروش همراه می باشد. اگرچه این سهم تعدیل منفی به بازار اعلام کرده ولی باید دقت داشت که سود عملیاتی این سهم رشد چشمگیری داشته است.


شاهد معاملات بلوکی در نمادهای شپدیس، شبندر، و وصندوق هستیم.


بمپنا با صف فروش همراه شده است.


تکمبا بدون هیچ توقفی در حال ریزش می باشد. سهم هم اکنون با صف فروش همراه است.


شاخص کل هم اکنون ۲۷۵ واحد کاهش داشته است. امیدورایم شاخص حمایت ۷۷ هزار واحدی را از دست ندهد


در گروه بانکی نماد وبملت مثبت معامله می شود. گروه مالی ملت که چند روز قبل بیش از ۹۰ میلیون سهم وبملت را فروخت هم اکنون در حال خرید از سهم می باشد.


وساخت با صف فروش ۶۰۰ هزار سهمی همراه شده است


پارسان در قمیت ۸۷۰ تومان در حال معامله شدن است.


در نماد ثشرق شاهد حمایت بانک دی هستیم. بانک دی طی چند روز گذشته به خوبی از این سهم حمایت کرده است. البته باید دقت داشت که نمی توان به حمایت های این حقوقی زیاد اعتماد کرد. بانک دی در روزها مثبت معمولا به عنوان فروشنده عمل می کند.


شبندر در قمیت ۱۴۳۰ تومان در حال معامله شدن است.


شرکت سرمایه گذاری اعتلا البرز: محدودیت خرید هر کارگزاری به همراه تمامی شعب ۸۵ هزار سهم است و کل سهم قابل تخصیص به معامله گران آنلاین ۱۰ میلیون سهم است.

سهام شرکت کی بی سی: محدودیت خرید هر کارگزاری به همراه تمامی شعب ۲۶۶۰۰ هزار سهم است و کل سهم قابل تخصیص به معامله گران آنلاین ۳٫۵ میلیون سهم است



اتحادیه آهن و فولاد چین در گزارشی پیش بینی کرد که به علت مازاد عرضه موجود در بازار سنگ آهن ، باید شاهد افت قیمت این محصول در ماه جاری میلادی باشیم.


بترانس که چند روز قبل تعدیل مثبت سنگینی به بازار ارائه کرده بود هم اکنون منفی معامله می شود. در این گروه بشهاب نیز به زیر ۱۰۰۰ تومان رسید.




خرید حقوقی ها در روز گذشته

بازار در دستان حقوقی ها قرار گرفت. بررسی معاملات روز گذشته نشان می دهد این گروه بسیار فعال شده و 71 درصد از ارزش معاملات روز گذشته را در اختیار داشتند.

سرمایه گذاران نهادی سهام وکار،شبندر،شپنا،شخارک،شاراک،پارسان،شفن،وسپه،وبشهر،وتوسم،ستران،فارس،خگستر، کهمدا،سفارس،سهگمت،سیمان بجنورد،سیمان بهبهان،سیمان اررمیه،سیمان شاهرود،کگل، کچاد،وتوکا، فخوز،کطبس،کارخانجات شهید قندی،بیمه پارسیان،قند ثابت خراسان،گروه صنعتی بارز،غنوش، رتاب،مداران، وامید، فاراک، همراه، غاذر، قند ثابت خراسان، دتماد، جام دارو، دلقما،والبر را خریداری کردند.

سهم حقوقی ها از خرید 65 درصد و از فروش 77 درصد ثبت شده است.بنظر می رسد افزایش سهمیه فروش، توانسته حقوقی ها را فعال تر نماید.



نشستن در صف های خرید در بازارهای منفی پرریسک ارزیابی می شود.

سیمانی ها به صورت دسته جمعی به صف خرید رسیدند.رخی کارشناسان این صنعت را برای سال آتی مستعد رشد می دانند.


خگستر در قمیت ۳۸۸ تومان با صف فروش روبرو شده است. این روزها یکی از گروه هایی که به شدت تحت فشار فروش می باشد، گروه خودرویی است. البته ذکر این نکته ضروری است که خگستر از شرایط بنیادی بهتری نسبت به اکثر سهم های خودرویی برخوردار است.


در گروه پتروشیمی همچنان شاهد فشار فروش در نماد شپدیس هستیم.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.