اخبار بورس - نظرات و پیش بینی - سبد ما

هر روز با ما باشید با نبض بازار ، رفتار سهامداران عمده در معاملات امروز ،چکیده اطلاعیه ها ، بفرمایید بورس، اخبار حائز اهمیت . شنیده ها . گفته شده ها ،سبد پیشنهادی و اخبار مهم

اخبار بورس - نظرات و پیش بینی - سبد ما

هر روز با ما باشید با نبض بازار ، رفتار سهامداران عمده در معاملات امروز ،چکیده اطلاعیه ها ، بفرمایید بورس، اخبار حائز اهمیت . شنیده ها . گفته شده ها ،سبد پیشنهادی و اخبار مهم

نبض بازار 6فروردین


واتی صف فروش شد.


شاخص کل هم اکنون با ۲۶۶ واحد کاهش مواجه شده است.


"شبندر" حمایت مهمی را در 1375 و 1355 شکست بنابراین حداقل افت مورد انتظار 1230 تا 1200 خواهد بود.


مخابرات هم با وجود رشد اخیر فرودین ماه مجمع دارد و مناسب است


تاپیکو پیش بینی سود هر سهم خود برای سال مالی 93 را در جدید ترین عملکرد 9 ماهه مبلغ 1022 ریال اعلام کرده است که نسبت به آخرین پیش بینی  تنها 6 ریال افزایش یافته است . همچنین شرکت در 9 ماهه نخست سال مالی مبلغ 444 ریال این پیش بینی ( معادل 43 درصد ) این پیش بینی را محقق کرده است .

شرکت پیش بینی سود هر سهم تلفیقی گروه در آخرین گزارش ارسالی مبلغ 1107 ریال اعلام نموده است.

به نظر می رسد بسیاری از نوسانگیرهای بازار به سمت گروه  ساختمانی ها تمایل پیدا کرده اند. رفتار نوسانگیری در سهم های این گروه به خوبی قابل مشاهده می باشد.


وانصار هم اکنون در محدوده ۳۱۹ تومان در حال معامله شدن است. سهم در محدوده ۳۲۰ الی ۳۳۰ تومان با مقاومت همراه است.


شبندر امروز پس از مدتها نوسان دهی، کف قیمت ۱۳۵۵ تومان را شکست و با صف فروش مواجه شد. در همین راستا دو حمایت تکنیکالی مهم در مسیر سهم قرار دارد.


حمایت نخست در محدوده ۱۲۸۰ تومان قرار دارد که به عنوان یک حمایت خوب برای سهم تلقی می شود. با توجه به بنیاد خوب سهم  این حمایت ممکن است مانع از ریزش بیشتر سهم شود. در صورت شکسته شدن حمایت ۱۲۸۰ باید به حمایت بعدی سهم چشم دوخت.

حمایت دوم در محدوده ۱۱۵۰ تومان قرار دارد.

یکی از مهمترین دلایل ریزش شبندر طی روزهای گذشته، گزارش شفاف سازی شبندر مبنی بر عدم توانایی در ارائه گزارش ۹ ماهه و اختلاف نظر در مورد نرخ نفت سنگین با شرکت پخش و پالایش می باشد. این سهم از بنیاد خوبی برخوردار است و توانایی بازگشت در میان مدت و بلند مدت را دارد.




گروه ساختمانی با فشار عرضه شدید مواجه شده و اکثر سهم ها در حداقل معامله می شوند.



در مطلب پیش رو خلاصه ای از اطلاعیه های تعدیل درآمدی شرکت ها (حسابرسی شده) ارائه می گردد:




کمک فنر ایندامین

بنا بر شمارشی که برای زیر موج های این سهم انجام دادیم احتمال اینکه اصلاح اخیر این سهم که از 350 تومان آغاز شده بود در 143 تومان به پایان رسیده باشد زیاد است.اولین سیگنال پایان این اصلاح در صورت عبور از مقاومت در 181 تومان ، دومین سیگنال در صورت عبور از 192 تومان و سیگنال نهایی در صورت عبور از 207 تومان صادر خواهد شد .توانایی عبور از این مقاومت ها بسیار مهم و تعیین کننده هستند.

اگر رشد فعلی را در قالب موج b در نظر بگیریم در صورت عبور از مقاومت های مذکور،انتظار داریم به هدفی حداقل بین 245 تا 270 تومان دست پیدا کند.

حد ضرر کوتاه مدت 155 تومان است،بنابراین اگر بدون عبور از سه مقاومت مذکور به خصوص دو مقاومت اول حمایت در 155 تومان را بشکند یک موج اصلاحی دیگر باقی مانده است که در اینصورت نیاز به بررسی مجدد خواهد داشت.

حد ضرر دوم نیز 143 و حد ضرر میان مدت 123 تومان است.

توجه کنید اگر سهم را بنا بر فرض دوم در موج اصلی صعودی در نظر بگیریم حداقل هدف در میان مدت سقف قبل در حدود 350 تومان خواهد بود اما در بررسی فعلی بیشتر تکیه بر همان اهداف اولیه است تا آن زمان بهتر می توان در مورد ادامه روند یا برگشت به روند اصلاحی نظر داد.


"وبشهر" مقاومت مهمی در 389 دارد که در صورت عبور و تثبیت بالاتر از آن کف دوبل با هدف 455 شکل می گیرد .مقاومت مهم بعد 415 تومان است که در صورت عبور از 389 تومان در برخورد با 415 تومان انتظار پول بک به 389 تا 385 را داریم اما کاهش بیشتر الگو را منتفی می کند.


غالبر صف خرید یک میلیونی خود را حفظ کرده است.


در گروه سیمانی سپاهان از مثبت ۴ به محدوده منفی رسید. شاهد افزایش عرضه در نمادهای سیمانی هستیم.


رمپنا صف فروش 22 میلیونی دارد

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.