اخبار بورس - نظرات و پیش بینی - سبد ما

هر روز با ما باشید با نبض بازار ، رفتار سهامداران عمده در معاملات امروز ،چکیده اطلاعیه ها ، بفرمایید بورس، اخبار حائز اهمیت . شنیده ها . گفته شده ها ،سبد پیشنهادی و اخبار مهم

اخبار بورس - نظرات و پیش بینی - سبد ما

هر روز با ما باشید با نبض بازار ، رفتار سهامداران عمده در معاملات امروز ،چکیده اطلاعیه ها ، بفرمایید بورس، اخبار حائز اهمیت . شنیده ها . گفته شده ها ،سبد پیشنهادی و اخبار مهم

نبض بازار 6 اسفند-2



خکاوه امروز با افت ۹ درصدی بازگشایی شد و همکنون با صف فروش نسبتاً سنگینی همراه است


پارسان پس از بازگشایی با صف فروش ۱۳ میلیونی همراه شده است.


فشار فروش به گروه ساختمانی ها نیز سرایت کرده است.


در صورتیکه قصد خرید دارید تیپیکو  مناسب میباشد.


شاخص کل هم اکنون ۳۹۵ واحد کاهش داشته و به ۸۰,۴۵۴ واحد رسیده است.



پیش بینی ما مبنی بر ریزش بازار صحیح بود. امیدواریم از شنبه اوضاع بهتر شود

عزیزان ، فردا در خدمت دوستان نیستیم. عرضه اولیه فراموش نشود



در مطلب پیش رو خلاصه ای از اطلاعیه های تعدیل درآمدی شرکت ها ارائه می گردد:






*فولاد: نرخ سنگ آهن در بودجه سال 1393، بدون تغییر نسبت به سال 1392 در نظر گرفته شده است و موضوع حق انتفاع از معادن سنگ آهن و آثار هدفمندی یارانه ها در حال بررسی است.

*شبریز: از جمله دلایل کاهش حجم تولید فراورده ها عمدتا مربوط به تعمیرات اساسی دستگاه های پالایش در اردیبهشت و خرداد 93 طبق برنامه تولید تنظیمی توسط واحد برنامه ریزی مخازن می باشد.

برای سال 93، شرکت به علت خروج از لیست صنایع آلاینده، در خصوص پرداخت عوارض یک درصد آلایندگی معافیت لحاظ نموده است.

افزایش 109 درصدی هزینه مالی به دلیل خرید پتروشیمی تبریز و پرداخت بهره از این بابت می باشد.

شرکت 48،586 درصد از سهام شرکت پتروشیمی تبریز را خریداری نموده که با توجه به زیان انباشته شرکت شرکت مزبور تا پایان سال مالی 1393 سودی از محل این سرمایه گذاری متصور نمی باشد.

*غشاذر: با توجه به کاهش فروش بدلیل صادرات، سهم بازار، سرانه مصرف و همچنین شیر مدارس نسبت به پیش بینی اولیه شرکت بوده است. برنامه دریافت شیر خام از 174 تن روزانه به 105 تن کاهش یافته و در نتیجه با تامین عمده شیر خام از داخل استان، قیمت خرید شیر خام از 11713 ریال به 10357 ریال کاهش داشته است.

*تفیرو: پیش بینی انجام شده با توجه به شرایط حال و موجود در زمان پیش بینی و بر اساس قراردادهای در دست انجام می باشد که با توجه به شرایط تجارن خارجی و بانکی و محدودیت های موجود در آنها و تاثیر آن در انجام قراردادها، مبلغ فروش پیش بینی شده تعیین گردیده است و با توجه به مشخص نبودن میزان افزایش هزینه های جاری و همچنین نرخ ارز که برای شرکت روشن و مشخص نمی باشد، این پیش بینی باز هم ممکن است تحت تاثیر قرار گرفته و تغییر کند.


"وکار" با مقاومت در 305 تومان روبروست اگر نتواند از این مقاومت عبور کند احتمال کاهش بین 270 تا 260 تومان وجود دارد.


نماد معاملاتی بانک حکمت ایرانیان (حکمت۱)، به منظور اصلاح مشخصات سهامداران، در پایان معاملات امروز سه شنبه مورخ ۰۶/۱۲/۱۳۹۲ متوقف می گردد. همچنین، نماد معاملاتی شرکت مذکور (حکمت۱) روز شنبه مورخ ۱۰/۱۲/۱۳۹۲ پس از اصلاح مشخصات سهامداران، با محدودیت دامنه نوسان قیمت تا سقف ۵ درصد، بازگشایی می شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.