اخبار بورس - نظرات و پیش بینی - سبد ما

هر روز با ما باشید با نبض بازار ، رفتار سهامداران عمده در معاملات امروز ،چکیده اطلاعیه ها ، بفرمایید بورس، اخبار حائز اهمیت . شنیده ها . گفته شده ها ،سبد پیشنهادی و اخبار مهم

اخبار بورس - نظرات و پیش بینی - سبد ما

هر روز با ما باشید با نبض بازار ، رفتار سهامداران عمده در معاملات امروز ،چکیده اطلاعیه ها ، بفرمایید بورس، اخبار حائز اهمیت . شنیده ها . گفته شده ها ،سبد پیشنهادی و اخبار مهم

نبض بازار 4 اسفند-2

شدوص با ۲۱ درصد کاهش قیمت در حال معامله شدن است


در گروه بانکی همچنان صف خرید وپست پابرجاست. سایر نمادهای این گروه در محدوده منفی در حال معامله می باشند.


جلسه هیات مدیره بانک ملت جهت افزایش سرمایه روز ۵ اسفند ماه برگزار می شود، وبملت هنوز اطلاعات مالی ۹ ماهه و پیش بینی جدید ارائه نداده است.


نمادهای نفتی در موقعیت حساسی قرار گرفته اندبررسی شاخص گروه نشان میدهد پس از 18 هفته روند فرسایشی منفی شاخص گروه در حال موقعیت سنجی برای آغاز یک دوره مثبت میباشد .
محدوده فعلی ، مقاومت ترند نزولی شاخص گروه میباشد
اما در انرژی روزانه افت قیمت و مقاومت خریداران و فروشندگان برای رشد بیشتر مشهود است و و افت های مقطعی توجیه پذیر میباشد.
با این شرایط توصیه ما عدم تصمیم به خرید در درصدهای مثبت و خریدهای پلکانی میباشد و فعلا حجم کمی را به گروه اختصاص دهید تا قطعی شدن سناریویی که میتواند یک تا دوهفته به طول انجامد



مداران بدون توجه به تعدیل منفی که داده بود 3 درصد مثبت بازگشایی شد و تا کنون حقوقی 77 درصد خرید داشته است.


کفرا طی یک ماه گذشته نزدیک به ۵۰ درصد از ارزش خود را از دست داده است. سهم هم اکنون در قیمت ۲۰۷۸ تومان با  صف فروش همراه شده است. اولین حمایت محکم در مسیر سهم در محدوده ۲۰۰۰ تومان و در صورت ریزش بیشتر حمایت بعدی سهم ۱۶۰۰ تومان می باشد. در صورتی که سهم به محدوده ۱۶۰۰ تومان برسد، خرید یک پله کم ریسک  ارزیابی می شود. سهم در محدوده ۱۶۰۰ تومان با میانگین ۲۰۰ روزه خود برخورد می کند.

نکته بسیار مهم: این سهم هنوز گزارش سال ۹۳ خود را منتشر نکرده است، شدیدا توصیه می کنم تا زمانی که سهم گزارش خود را منتشر نکرده وارد سهم نشوید.

.

شاراک در آستانه صف فروش قرار دارد.


غنوش بودجه 93 خود را با 50 درصد تعدیل منفی اعلام کرد.


وگستر 2280  مقاومت داره خرید صلاح نیست


رانفور با صف خرید 222 هزار تایی روبروست.


شنیده شده پتروشیمی طی روز جاری گزارشات شفاف سازی در مورد تأثیر گذاری نرخ خوراک بر سود خود را منتشر خواهند کرد.


مارون و مفاخر آماده بازگشایی می باشند.


نماد معاملاتی شرکت پتروشیمی مارون (مارون1)، پس از ارائه اطلاعات پیش بینی، با محدودیت دامنه نوسان قیمت تا سقف 50 درصد، امروز یکشنبه مورخ 04/12/1392 آماده انجام معامله می باشد


وپارسح جهت نوسانگیری خرید شد


نمادهای اخابر . انفورماتیک باز شدند.


نماد معاملاتی شرکت پالایش نفت لاوان (شاوان۱)، جهت برگزاری مجمع عمومی عادی بطور فوق العاده صاحبان سهام در روز سه شنبه مورخ ۰۶/۱۲/۱۳۹۲، در پایان معاملات امروز یکشنبه مورخ ۰۴/۱۲/۱۳۹۲، متوقف می گردد

اخبار و زمزمه هایی تایید نشده مبنی بر افزایش سرمایه واتی به گوش می رسد.


بلوک 50+1 درصدی شاوان 11 اسفندماه با قیمت پایه کل معادل قیمت بسته شدن سهام در روز قبل از عرضه به اضافه 50 درصد ضربدر تعداد سهام قابل عرضه به شرط آنکه از مبلغ 21،370،549،741،380 ریال کمتر نباشد، بطور یکجا و به صورت نقد یا نقد و اقساط (30 درصد نقد، مابقی اقساط 5 ساله با نرخ 15 درصد مطابق با شرایط اعلامی) در بازار دوم فرابورس ایران عرضه می شود.



اخابر با 20 میلیون صف خرید بازگشایی شد.


شاراک هم اکنون در محدوده ۲۵۱۰ تومان در حال معامله شدن است.


وساخت بعد از اینکه حمایت مهمی را در بازگشایی پس از مجمع در 560 تومان شکست به روند اصلاحی پرشتاب خود تا نزدیکی حمایت بسیار خوب خود که حاصل همپوشانی یک خط روند معتبر داخلی با ضلع پایینی چنگال اندروی صعودی و معتبر آن بود ادامه داد.

اکنون و در برگشت از حمایت ذکر شده با توجه شکل گیری یک اصلاح کامل همراه با واگرایی مثبت در کف بین نمودار قیمت و اندیکاتورهای مختلف از جمله RSI و MACD ، انتظار داریم شاهد یک رشد حداقل بین 520 تا 550 تومان باشیم.

تعیین این هدف حداقلی به این دلیل است که بنابر اولین احتمال ،سهم در موج B از اصلاح اصلی سه موجی خود می باشد که در اینصورت پس از پایان این موج انتظار ادامه اصلاح را داریم این موج بسته به قدرت خود می تواند تا حدود 600 هم ادامه یابد .اما اگر بتواند مقاومت در 600-610 را نیز شکسته و بالاتر از آن تثبیت شود، احتمال دوم مبنی بر قرار داشتن سهم در موج صعودی اصلی تقویت می شود در اینصورت هدف بعد می تواند سقف قبل در حدود 750 تومان باشد و می تواند از آن نیز فراتر رود.در صورت اطمینان از چنین حالتی با تحلیل دیگری به بررسی دقیق تر اهداف می پردازیم.

مهمترین مقاومت در مسیر رشد سهم 500 و حمایت مهم آن 380 و 365 تومان می باشد.



شاخص دقایقی است به محدوده منفی رسیده است و در حال منفی تر شدن است.


خودرو در محدوده ۳۰۸ تومان در حال معامله شدن است، خودرو در شرایط کنونی در فاز اصلاح قیمت به سر می برد و نمی توان به روند صعودی آن  زیاد امیدوار بود. حمایت های تکنیکال سهم در محدوده های ۲۸۵ تومان، ۲۴۸ و در صورت ریزش بیشتر ۲۱۲ تومان می باشد (صرفا تکنیکال). ورود به سهم از پرریسک تلقی می شود.


شاوان صف فروش شد.


شرانل در محدوده ۱۴۵۷ تومان در حال معامله شدن است، سهم کف قیمتی خوبی در محدوده ۱۳۷۰ الی ۱۳۹۰ تومان دارد.


پیش بینی سود هر سهم سفانو:
پیش بینی سود هر سهم سال مالی 93: 1358 ریال
پیش بینی سود هر سهم سال مالی 92: 1233 ریال
درصد تغییر در پیش بینی سود هر سهم: 10%+



نمادهای بانکی وارد محدوده منفی شدند.


شتران به محدوده ۸۰ هزار تومان رسید.


عرضه ها در بازار تا حدودی افزایش یافته، انتظار افزایش عرضه ها وجود داشت. نمادهای ولیز و ولصنم را برای روزهای پیش رو زیر نظر داشته باشید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.