اخبار بورس - نظرات و پیش بینی - سبد ما

هر روز با ما باشید با نبض بازار ، رفتار سهامداران عمده در معاملات امروز ،چکیده اطلاعیه ها ، بفرمایید بورس، اخبار حائز اهمیت . شنیده ها . گفته شده ها ،سبد پیشنهادی و اخبار مهم

اخبار بورس - نظرات و پیش بینی - سبد ما

هر روز با ما باشید با نبض بازار ، رفتار سهامداران عمده در معاملات امروز ،چکیده اطلاعیه ها ، بفرمایید بورس، اخبار حائز اهمیت . شنیده ها . گفته شده ها ،سبد پیشنهادی و اخبار مهم

نبض بازار 14بهمن ماه

روز خوش

مداران 1 میلیون صف خرید شد.
شنیده می شود که بانک صادرات تعدیل ۳۳%+ خود را اعلام کرده است. بدیهی است تایید این موضوع توسط سازمان باید صورت پذیرد


عد از توقف افت شاخص هم اکنون چند واحدی با رشد شاخص مقدار افت اولیه جبران شد یعنی به نوعی شاخص مثبت شد

وبیمه در مجمع دیروز 57 ریال سود تقسیم نمود. سود هر سهم شرکت 117 ریال بوده که به علت ذخیره مالیات شرکت، کل سود تقسیم نشد.
ایران خودرو لغو معامله بلوک پارسیان را تکذیب نمود...دوستان خودرویی جا نمونید.

امروز خگستر 7+ درصد نوسان گذارند


سمگا از منفی 5 به مثبت 5 رسید
فولای ، فنوال ، فپنتا و فزرین تنها نماد مثبت گروه فلزات

حمایت حقوقی از وخارزم با خرید 22 درصدی
ولصنم در ۲۱۴ تومان با صف فروش همراه شده است.

نسبت کل بدهی ها به حقوق صاحبان سهام 
شتولی 975%
شپمچا 726%
شکف 720%
شفارس 592%
شلعاب 488%
شمواد 351%
شیراز 282%
شدوص 257%
شسینا 244%
شپترو 241%
شپاکسا 230%
شصفها 206%
شفارا 188%
 برگرفته از سهام کاو
مدیر اجرایی شرکت لوک اویل، دومین تولیدکننده نفت روسیه در نشستی با سفیر ایران در این کشور از آمادگی شرکت‌های نفتی روس برای بازگشت به بخش انرژی ایران خبر داد

در دقایق ابتدایی بازار، فشار فروش در گروه ساختمانی نسبتا شدید می باشد، اکثر سهم های این گروه در محدوده های منفی کامل معامله می شوند.

"حفارس" برای هر سهم درسال مالی 92 مبلغ 100 ریال زیان خالص پیش بینی کرده که در مقایسه با اطلاعیه قبلی (مبلغ 52 ریال زیان) افزایش 92 درصدی داشته است.
ساراب از منفی ۴ به محدوده مثبت تابلو رسید.
سیگنال جدید در سبد ما


فاراک با 10 میلیون صف خرید بیشترین تقاضا را دارد
سطوح حمایت و مقاومت نمادهای پر بیننده بازار

نام سهم

محدوده حمایتی

محدوده مقاومتی

وبصادر

100ت

113ت

وبملت

250ت

284ت

فارس

1600ت

1690ت

شپدیس

1845ت

2020ت

شاوان

2300ت

2840ت

ثتران

230ت

275ت




بازار امروز را در شرایطی آغاز خواهیم  کرد که به نظر می رسد در اکثر گروه ها در دقایق  و ساعات اولیه  با فشار عرضه  مواجه هستیم و کم کم با  رسیدن خبرها  وضعیت مثبت می شود . البته  مثبت شدن  بازار به  طور کامل به جو این خبرها  بستگی دارد اما با توجه  به دقایق پایانی دیروز به نظر فشار اول وقت در فروش منطقی باشد .

نماد پارسان روز گذشته برای بررسی آثار خرید بلوک پتروشیمی پارس متوقف شد. دیروز اعلام شد که پارسان تنها شرکت کننده در مزایده بوده و امروز قرار است نام خریدار اعلام شود.

امروز به نظر غدیر تحت تاثیر نماد  پارسان و احتمال برنده شدن در مزایده بلوک پتروشیمی پارس مثبت  باشد اما پتروشیمی ها خیر . 

در گروه خودرو  نیز احتمال تعویق موقت  بلوک ایران خودرو در بازار موثر است و می تواند در روند منفی این  سهم و گروه خودرو  موثر باشد .

فشار فروش در گروه  بانک  کنترل شده تر رفتار می کند .

در گروه  سنگ آهن و پالایشگاه خریدار انچنانی برای مثبت  کردن  سهم دیده نمی شود . 

در سایر بازار باید به رشد معاملات در گروه بیمه اشاره  کرد  که  برخی روی بیمه ملت حرکت می کنند . 


گروه  سیمان و پتروشیمی امروز با خبرهای خوراک دریافتی و قطعی گاز احتمالاً روز خوبی را نخواهند داشت 

در گروه رایانه، رانفور با خبر افزایش سرمایه 180 درصدی از محل انباشته مورد توجه است. این گروه ریسک کمتری نسبت به سایر گروه های بازار دارد 

در گروه مخابرات، اخابر  شفاف سازی کرده که تعدیلی ندارد و این موضوع می تواند روند سهم را امروز متاثر کند. همراه نیز گزینه کم ریسکی برای بلند مدت است.
در گروه فولاد بنظر می رسد شرایط این گروه نیز از وضعیت بازار تبعیت نماید اما در بین فولادی ها، شرایط فولاد از همه بهتر و فخوز از همه بدتر است. فولاژ و فولای نیز بدلیل خوشبینی به طرح های توسعه شان مورد توجه هستند.

در گروه دارو، شرایط بنیادی شرکت ها خوب است اما ممکن است عرضه در این گروه هم زیاد باشد. به هر حال سرمایه گذاران می توانند در هلدینگ های گروه حاضر شوند.

بازار سهام این روزها درگیر بررسی بودجه و مشخص شدن نرخ خوراک گاز پتروشیمی ها، نرخ بهره مالکانه و هدفمندی یارانه هاست که تا مشخص نشود ،بازار متعادل نخواهد شد. 
از طرف دیگر پیش بینی های سال آینده شرکت ها ، احتمالا در زمان انتشار بازار را متاثر خواهد کرد زیرا بودجه شرکت ها محافظه کارانه اعلام خواهد شد

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.