اخبار بورس - نظرات و پیش بینی - سبد ما

هر روز با ما باشید با نبض بازار ، رفتار سهامداران عمده در معاملات امروز ،چکیده اطلاعیه ها ، بفرمایید بورس، اخبار حائز اهمیت . شنیده ها . گفته شده ها ،سبد پیشنهادی و اخبار مهم

اخبار بورس - نظرات و پیش بینی - سبد ما

هر روز با ما باشید با نبض بازار ، رفتار سهامداران عمده در معاملات امروز ،چکیده اطلاعیه ها ، بفرمایید بورس، اخبار حائز اهمیت . شنیده ها . گفته شده ها ،سبد پیشنهادی و اخبار مهم

اخبار حائز اهمیت . شنیده ها . گفته شده ها 7 بهمن


وضعیت همچنان در حال فرسایش است.در این بازار هیچ توصیه ای به خرید نداریم چرا که از دست دادن حتی ۱۰% مثبت بهتر از رشد ۴% روز بعد است.با این حال خبردار شدیم که فردا نشست فوق العاده حقوقی برای حمایت ظاهرا ۱۰۰۰ میلیاردی برگزار می شود.نمی خواهم در خصوص شاخص نظری مبهم بدهم که نمی دانیم کی و کجا می ریزد.چون هارمونیک بازار نشان می دهد که می توان انتظار صعود چند هزار واحدی را داشت.به نظرمی رسد اگر این موج چهارم باشد پس یک رخوت اذیت کننده برای بازار خواهیم داشت.در هر صورت اولین سیگنال های رشد خوبی که انتظارش را داریم را باید از اواخر هفته ظاهرا دریافت کرد.

امروز در پایان وقت ظاهرا یک دستور جمعی برای جمع آوری صفوف فروش داده شد.با این اوصاف شاهد صف خرید چند میلیونی برای خودرو برای فردا هستیم.از طرفی هم گویا فرانسه قصد رابطه با پارس خودرو را دارد.البته اکثر سهم های بزرگ امروز حجم مبنا را حداقل خوردند.

در گروه سیمانی ها با توجه به این که مانند ساختمانی ها افت شان را مدتی ست که شروع کرده اند فشار فروش بالایی نداشتیم.در گروه پالایشی نگرانی ها بیش از پیش افزایش یافت چرا که قبلا در حال نوسان بر روی حمایت های خود بودند که با توجه به جو اخیر بازار انها را هم شکستند.در نهایت شراز و شبریز و در انتهای بازار شپنا مثبت شدند.

در گروه قند و نبات هم خبری نیست.این گروه قبلا نگهدارنده ی شاخص در زمان و اوضاع های بحرانی و منفی بودند.اما اکنون به قدری احساسات و هیجان در بازار موج می زند که تمام قوانین بازی را به هم ریخته است.

درگروه بانک پاسارگاد و پارسیان حرکات شایان توجهی داشتند.این گروه شاید از پیش تازان آینده مخصوصا زمان رشد بازار باشند.خبر لغو تحریم های سوئیس هم می تواند مزید بر علت قرار گیرد.

در آخر هم مخابرات را داریم که خریداران پر و پا قرصی دارد.

پیشنهاد داریم که چهار چشمی در انتظار برگشت موقت بازار باشید.

شنیده ها :

شنیده ها حکایت از کاهش بهای تمام شده کالای فروش رفته در سبحان دارو و در نتیجه افزایش سودآوری نسبت به مفروضات قبلی بودجه و انتظارات از رشد قیمت سهم در بازار دارند.

شنیده ها حکایت عزم وزارت نفت مبنی بر افزایش تخفیف نرخ خوراک مایع از ۵ درصد به ۱۰ درصد فوب خلیج فارس از ابتدای سال ۹۳ و انتظارات از رشد قیمت سهام شاراک در سال آینده دارند.

شنیده ها حکایت کاهش بهای تمام شده کالای فروش رفته در داروسازی امین قابلیت افزایش سودآوری هر سهم نسبت به مفروضات بودجه ای و انتظارات از رشد قیمت سهم دارند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.