اخبار بورس - نظرات و پیش بینی - سبد ما

هر روز با ما باشید با نبض بازار ، رفتار سهامداران عمده در معاملات امروز ،چکیده اطلاعیه ها ، بفرمایید بورس، اخبار حائز اهمیت . شنیده ها . گفته شده ها ،سبد پیشنهادی و اخبار مهم

اخبار بورس - نظرات و پیش بینی - سبد ما

هر روز با ما باشید با نبض بازار ، رفتار سهامداران عمده در معاملات امروز ،چکیده اطلاعیه ها ، بفرمایید بورس، اخبار حائز اهمیت . شنیده ها . گفته شده ها ،سبد پیشنهادی و اخبار مهم

اخبار حائز اهمیت . شنیده ها . گفته شده ها 30دی


فرزاد عباس زاده :


خب این هم از دوشنبه ای که انتظارش را می کشیدیم.بالاخره این روز تاریخی آمد و نتوانست رنگی به بازار ببخشد.شاید بتوان گفت تحلیل قوی تر است.دوستان هر کاری کنیم نمی توانیم از تئوری رفتار و روان بازار رنگ نگیریم.بالاخره باید به نمودار ها احترام گذاشت و فرصتی داد تا انرژی ها جذب شود.۱۰۰۰ تایی های شاخص آرام آرام رنگ یکنواختی به خود گرفته و خیلی مهم جلوه نمی کند.

این روز ها نیز شنیده شده که صالح آبادی رفته و دکتر راعی در حال نشستن بر این تخت است.این هم عاملی از ریزش های اخیر یاد می شود.اما اگر دقت کنید می بینید که همه به دنبال دلیل برای ریزش هستند اما در نمودار ها دلیل نداریم بلکه پیش بینی های خوبی داریم که شاید همه ی دلایل دنیا را بتوان در آن تجمیع و خلاصه کرد.

در مجموع پیشنهاد داریم که اگر پول خود را نیاز ندارید دست به فروش های افراطی نزنید تا هفته ی بعد شاید فرصت بهتری فراهم آید.

**شنیده ها**

شنیده ها حکایت از افزایش اعطای تسهیلات و درآمدهای بانک ملت در نیمه دوم سالجاری و قابلیت تعدیل مثبت ۱۵ درصدی سود هر سهم در گزارش ۹ و ۱۲ ماهه دارند.

شنیده ها حکایت از فروش بخشی از داراییهای ثابت وسرمایه گذاریهای وبصادر، امکان افزایش ۲۰ درصدی سود هر سهم در گزارش ۹ و ۱۲ ماهه دارند.

شنیده ها حکایت از فروش واحدهای مسکونی و اداری ثاخت به قیمتی بیشتر از مفروضات بودجه و شناسایی درامد حاصله،افزایش انتظارات از بازدهی مطلوب در زمان بازگشایی دارند.

*گروه خودرو و لیزینگ

همچنان خمهر در حال یکه تازی است.به نظر می رسد سیل نقدینگی برای سهم در حال اتفاق است.در کل خوب توانسته از دست قرمزی های بازار فرار کند.

*گروه ساختمان

در این گروه ظاهرا ثاباد کمی خریدار دارد.صبر می کنیم تا گروه خسته گی اش را رفع کند.ثضاهد از خوب هایی بود که بد شد. با این رفتار بازار.

*سیمانی ها

در این گروه ظاهرا کما را شاهدیم.

*گروه بانک

بانک سرمایه سعی دارد خود را نبازد.وضعیت کارآفرین و تجارت هم بدین گونه است که با توجه به وضعیت بنیادی خوبشان کمتر در معرض منفی قرار گرفتند.در این میان اگر بازار برگشت وپست و صادرات را از یاد نبرید.

*گروه پالایشگاه

یکم شراز بهتر معامله شد.قبلا هم نظر شخصی ام این بود که شراز نمودار بهتری دارد.شتران امروز پوشش خوبی دارد.حدود ۸۵ درصد در نه ماه.

 

*گروه پتروشیمی

کرماشا ۱٫۵ % تعدیل داد.ظاهرا این گزارش ناجی سهم بود.پارسان هم رفتار زیبایی داشت.اما ریسک سیستماتیک در بازار قوی تر از این حرفاست.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.