اخبار بورس - نظرات و پیش بینی - سبد ما

هر روز با ما باشید با نبض بازار ، رفتار سهامداران عمده در معاملات امروز ،چکیده اطلاعیه ها ، بفرمایید بورس، اخبار حائز اهمیت . شنیده ها . گفته شده ها ،سبد پیشنهادی و اخبار مهم

اخبار بورس - نظرات و پیش بینی - سبد ما

هر روز با ما باشید با نبض بازار ، رفتار سهامداران عمده در معاملات امروز ،چکیده اطلاعیه ها ، بفرمایید بورس، اخبار حائز اهمیت . شنیده ها . گفته شده ها ،سبد پیشنهادی و اخبار مهم

اخبار حائز اهمیت . شنیده ها . گفته شده ها 28دی

خروج به هنگام و ورود به موقع است.طبق تحلیل های قبلی به نظر می رسد شاخص یک رالی مثبت دیگر هم دارد.گفته شده این رالی هفته ی بعد شروع می شود.گفته های دیگری ها از این حکایت دارد که انگار سازمان قصد داشته که شاخص را تا شب عید به ۱۰۰ هزار واحد برساند و چون تا ۹۰ هزار واحد تا دو ماه مانده به عید این اتفاق افتاده مجبور شدند کمی عقب نشینی حاصل کنند تا کمی هم برای بهمن و اسفند بماند.الله العلم…

پیشنهاد داریم به حد ضرر ها پایبند باشیم.بادتان باشد حد ضرر،ضرر می زند اما از ضرر بیشتر هم جلوگیری می کند.

**شنیده ها**

برگزاری قریب الوقوع مجمع فوق العاده کروی دایر بر افزایش سرمایه ۲۶ درصدی تمامأ از محل سود انباشته و تعدیل مثبت ۳۰ درصدی دو مرحله ای سود هر سهم در گزارشات ۹ و ۱۲ ماهه سالجاری.

آگهی فروش بیش از ۴۵۲ میلیارد تومان از داراییهای غیر مولد خساپا  و امکان یافتن خروج از زیان شرکت و اقبال بازار سهم تا سطوح قیمتی بیشتر.

افزایش قابل توجه درامد حاصل از ارائه خدمات در نماد بورس تهران و قابلیت تعدیل مثبت عایدی هر سهم تا ۱۲۰۰ ریال در گزارش ۱۲ ماهه.

*گروه خودرو و لیزینگ

امروز فقط خمهر مثبت ماند.

ببنیم دوشنبه که قراره تحریم ها بر انداخته شود چه خواهد شد….

بنیادی های گروه:زامیاد-بهمن

*گروه ساختمان

فعلا توصیه نداریم.یکی از امیدواری های این است که در تایم هفتگی حمایت داریم.

*سیمانی ها  

نگاه میان مدتی فعلا گروه بهترین کار است.بهتر تر این خواهد بود که زمانی ورود کنید که خبر خوبی بیاید.اعضای این گروه نشان دادند که رفتار گروهی دارند و این گونه بهتر عمل می کنند.

*گروه بانک

شاید توصیه ی نگه داری برای این نیز ریسکی باشد.اما رفع تحریم از خطرشان کم خواهد کرد.تجارت ملت صادرات و در نهایت پست بانک را فراموش نکنید.

*گروه پالایشگاه

فوق العاده عمل می کنند در وقت تلف کردن.در این گروه شاوان و شراز ظاهرا تعدیل مثبت ندارند.شتران هم با همان افزایش سرمایه ی ۱۰۰۰% و تراکم ۸۵ تا ۹۰ زندگی می کند.

*گروه پتروشیمی

امروز گزارش از پردیس آمد که توانست خوب اثر بگذارد.چهار چشمی مراقب باشید که ببنیم ۹ سنت تصویب شده یا ۱۳ یا ۲۱٫

پیشنهاد بررسی:

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.