اخبار بورس - نظرات و پیش بینی - سبد ما

هر روز با ما باشید با نبض بازار ، رفتار سهامداران عمده در معاملات امروز ،چکیده اطلاعیه ها ، بفرمایید بورس، اخبار حائز اهمیت . شنیده ها . گفته شده ها ،سبد پیشنهادی و اخبار مهم

اخبار بورس - نظرات و پیش بینی - سبد ما

هر روز با ما باشید با نبض بازار ، رفتار سهامداران عمده در معاملات امروز ،چکیده اطلاعیه ها ، بفرمایید بورس، اخبار حائز اهمیت . شنیده ها . گفته شده ها ،سبد پیشنهادی و اخبار مهم

نبض بازار 7 دی ماه

شاد و خرم باشید


خپویش با رشد 100 درصدی بازگشایی شد.


یک سهام قندی به سبدمان اضافه کردیم... امیدواریم امروز خرید کنید. البته نام سهام را در نبض بازار نمیبینید.



بترانس هم صف زیبایی تشکیل داد. ممنون از اعتمادتان



از اینکه با ما هستید خدا را شاکریم


از نظر ما سیمانی ها دیگر جذاب نیستند


سیگنال خرید ما .. به سبد ما  مراجعه کنید


پترول با 138 میلیون معامله صف خرید 15 میلیونی به خود می بیند.


قهکمت با صف خرید 140 هزارتایی بیشترین تقاضا را در بین نمادهای گروه قندی دارد.صف خرید وگردش به 60 میلیون سهم رسید.تاثیر مثبت بر سمگاقندیها در تب وتاب به سر میبرند میتوانید پله اول را امروز وارد شوید

کبافق روی مقاومته و عرضه ها توش زیاد شده ولی می تونه رد کنه


حرکت بترانس دیدنی هست


پتروشیمی زنجان از دو میلیون صف خرید به محدوده منفی 5 رسید

تابناک: مشاور رهبر انقلاب ایران، خواهان مذاکره مستقیم ایران و آمریکا شد.


در نماد مخابرات، مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت از رفع مشکل میان این شرکت و شرکت مخابرات ایران تا چند روز آینده خبر داد و گفت: دستور توقف فروش پهنای باند اینترنت به مخابرات لغو شده و این شرکت نیز مانند سایر شرکت‌ها، می‌تواند از پهنای باند اینترنت استفاده کند.شرکت شیمی دارویی داروپخش طی نامه ای به ریاست نظارت بر ناشران بورسی اعلام کرده است: سود سهام پیشنهادی هیات مدیره برای سال مالی منتهی به 1392،12،29 جهت تقسیم به ازاء هر سهم به مبلغ 540 ریال کاهش می یابد.

ارزش ۱۵ شرکت بزرگ بورس به ۸۰ میلیارد دلار رسید + جدول سود


13 12 27 181757Untitled 1 ارزش ۱۵ شرکت بزرگ بورس به ۸۰ میلیارد دلار رسید + جدول سود

جدول زیر برگرفته از سایت ساتین میباشد
حقیقی 658x1024 جولان مجدد سهامدار حقیقی‌ در بورس
شایعه شده

وساپا شرکت آریان را فروخته ، پوشش 90%  eps در 9 ماهه قطعی شد .

بکام
در کف حمایتی خود قرار دارد پله اول ورود جایز است

به گزارش بولتن‌نیوز، انتظار می‌رود تقاضا برای متانول در سال آینده بیشتر از سوی چین و هند تحریک شود که عمده علت این امر نیز بهبود وضعیت رشد اقتصاد جهانی و در نتیجه بالا رفتن تقاضا برای محصولات تولید شده از متانول به ویژه فرمالدئید، اسید استیک، متیل آمین و کلرومتان است.
در مورد غاذر سوال میشود.... ما الان ورود نمیکنیم.

فاراک
 در آستانه صف خرید


سهام بانکی کم رمق و کم حجم در نرخ های منفی معامله می شوند

خودرو سازان هم بعد از این همه جنجال توان رشد قیمتی ندارند

شرکت گروه سرمایه گذاری ایرانیان با سرمایه ای بالغ بر یک هزار میلیارد تومان اطلاعات و صورت های مالی حسابرسی شده 12 ماهه منتهی به 31 شهریور 92 را منتشر کرده است.

"پترول" برای هر سهم در سال مالی 92 مبلغ 295 ریال سود خالص محقق کرده است که در مقایسه با سال مالی قبل (مبلغ 94 ریال) 214 درصد افزایش داشته است.

شایان ذکر است این شرکت سرمایه گذاری در سال مالی 92 از واگذاری سهام پتروشیمی لردگان 30 میلیارد تومان و از فروش پتروشیمی پردیس مبلغ 87 میلیارد تومان سود خالص کسب کرده است.


جو مثبت در گروه بیمه - بیمه میهن ، البرز و دانا در صف خرید


ﺷﻨﯿﺪه ﻣﯽﺷﻮد ﺳﺎزﻣﺎن ﺧﺼﻮﺻﯽ ﺳﺎزی ﻗﺼﺪ واﮔﺬاری ﺧﺮد ﺳﻬﺎم ﺑﺎﻧﮏ ﻣﻠﺖ، ﺻﺎدرات، ﺗﺠﺎرت، ﺳﺎﯾﭙﺎ،ﺧﻮدرو، ﺣﮑﺸﺘﯽ، ﻣﺨﺎﺑﺮات، ﺑﯿﻤﻪ اﻟﺒﺮز و آﺳﯿﺎ را دارد.


در خصوص سهم ولصنم به سبد ما مراجعه شود


یک منبع نزدیک به هیات مذاکره‌کننده ایران با 1+5 از ادامه مذاکرات کارشناسی در چارچوب توافق ژنو در روز دوشنبه هفته آینده خبر داد. این منبع نزدیک به هیات مذاکره‌کننده در گفت‌وگو با ایسنا با اعلام این مطلب افزود که سرپرستی هیات مذاکره‌کننده ایران را حمید بعیدی‌نژاد، مدیرکل سیاسی و بین‌المللی وزارت خارجه و عضو هیات مذاکره‌کننده با 1+5 بر عهده دارد.فایرا در آستانه صف خرید

رشد شاخص 246+ واحدی شد

شایعاتی از انجــام مذاکــرات خپارس بــا شــرکت خودروســازی رنــو جهــت خریــد بخشــی از ســهام آن حکایــت دارد و گفته می شود تحقــق ایــن برنامــه مــی توانــد بــه بهبــود وضعیــت عملکــردی آتــی شرکت منجــر شــود

عبور فاذر ازکانال نزولی واحتمال تشکیل پرچم صعودی ...ما مجددا سیگنای خرید دادیمChart فاذر, D1, 2013.12.28 05:45 UTC, Mofid Securities Co., MetaTrader 5, Demo

فولاد عرضه شد


قیمت دلار در هفته‌های اخیر افزایش کم‌سابقه‌ای را پشت سر گذاشت و در هفته گذشته به مرز سه هزار تومان نزدیک شد. عمده تحلیل‌ها ریشه این نوسانات قیمت ارز را اخبار منتشر شده در ارتباط با فساد اقتصادی در ترکیه می‌دانند. ضمن اینکه سقوط ارزش لیر در برابر دلار شایعه‌ای مبنی‌بر قاچاق دلار از داخل کشور به ترکیه را به‌وجود آورده که همراه با تحولات اخیر همسایه غربی ایران به عنوان دو عامل مهم در نوسانات قیمت دلار در کشور مطرح شده است

غپینو در آستانه صف خرید


حسینا 12 میلیون،مپنا 46 میلیون، فولاد 33 میلیون صف خرید


عضو کمیسیون صنایع مجلس گفت: امروز نظر قطعی کمیسیون صنایع در مورد نرخ خوراک که به نظر می‌رسد 13 سنت قطعی باشد اعلام می‌شود.


فاذر و فاراک در قیمت های حداکثری معامله میشوند


زمگسا بخط مقاومت اصلی خودنزدیک شده واحتمال اصلاح زیاده


تاپیکو  موج اصلاحی خود را طی میکند حال به حمایت خود برخورد کرده است واگرایی منفی در سهم دیده میشود منتظر صعود سهم باشید ممنون

Chart تاپیکو, D1, 2013.12.27 17:00 UTC, Mofid Securities Co., MetaTrader 5, Demo





تحلیل بترانس و نظرمان را برای اعضا در سبد ما قرار دادیم


سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران در نظر دارد با ایجاد کارخانه فرآوری سنگ آهن کم عیار10 میلیون تن سنگ آهن باطله معادن سنگ آهن حیدرآباد موسوم به هماتیت را به چرخه تولید بازگرداند.


گفته می شود بیمــه دانــا بــه ازای هــر ســهمش نزدیــک بــه 90 تومــان هزینــه و کارمــزد بیمــه اتکایــی میدهــد، اگــر ایــن میــزان نصــف شــود 45 تومــان بــه ســودش اضافــه مــی شــود.(طبــق قانــون بیمــه مرکــزی مکلــف شــده اســت کــه بیمه هــای اتکایــی اجبــاری را طــی ســه ســال کاهــش دهد)


در ﮔﺮوه ﻓﻮﻻد، ﻋﺮﺿﻪ ﺳﻬﺎم ﻓﻮﻻد ﻫﺮﻣﺰﮔﺎن در ﻓﺮاﺑﻮرس در ﮐﻨﺎر ﻋﺪم ﮐﺎﻫﺶ ﻗﯿﻤﺖ ﻣﺤﺼﻮﻻت ﻓﻮلادی در بورس کالا باعث توجه بازار به سهام گروه شده است


فاراک- ورود در صورت ایجاد کندل رشدی ، شکل گیری الگوی صعودی، تارگت کوتاه مدت 850 ت ، تارگت میان مدت 1100 ت

ثعمرا - ورود در  محدوده درصد منفی سهم،نزدیکی به کف حمایتی و اصلاح 50 درصد، تارگت اولیه سهم محدوده 420 تومان

شکربن- نزدیکی به محدوده حمایتی، اصلاح 61 درصدی موج صعودی اخیر، تارگت  میان مدت سهم محدوده قیمتی 730 ت


امروز بازار سهام در حالی فعالیت خود را آغاز خواهد کرد که بنظر می رسد بازار سهام تحت تاثیر چند عامل روز پر عرضه و تقاضایی خواهد داشت که در صنایع فلزی ، فولادی ، معدنی احتمالا با رشد تقاضا و در صنایع بانک و پتروشیمی با افزایش عرضه همراه خواهد بود.

 

مهمترین موضوعاتی که بازار را تحت تاثیر قرار خواهد داد،افزایش نرخ دلار به 3000 تومان تحت تاثیر وقایع ترکیه و برکناری چند وزیر و دادستان بدلیل افشای فساد مالی است که برخی خبرها نیز حکایت از این دارد که بخشی از منابع پولشویی در پرونده جنجالی اخیر ترکیه مربوط به ایران است.


 از طرف دیگر در حوزه سیاسی، مذاکرات هسته ای از روز دوشنبه در سطح کارشناسی آغاز خواهد شد.


 در بازارهای جهانی قیمت انواع فلزات اساسی با رشد همراه بوده است. مس به 7393 دلار، روی 2105 ، سرب 2265 و آلومینیوم 1800 دلار در روز جمعه معامله شدند.


در بورس کالا نیز در آخرین روز معاملاتی هفته، تقاضا برای محصولات فولادی، آلومینیوم و پتروشیمی با رشد بیش از 5 درصدی همراه شدند. این موضوع می تواند امروز گروه فلزی را پر تقاضا کند.


محصولات فایرا روز چهارشنبه با 5.2 درصد رشد قیمت در بورس کالا معامله شد. سهام فایرا امروز می تواند مورد توجه معامله گران قرار گیرد. از طرف دیگر احتمال رشد سهامدار این شرکت، وتوصا هم وجود دارد.

 

همچنین بنظر می رسد امروز فولادی ها پر تقاضا باشند. رشد نرخ دلار و استقبال از محصولات فولادی در بورس کالا و عدم رشد نسبت قیمت بر درامد گروه متانسب با بازار مهمترین عواملی است که سبب توجه بازار به این گروه خواهد شد. روز چهارشنبه سبد تیرآهن ذوب آهن با 10 درصد رشد قیمت بفروش رفت.


فولاد هم با خبر عرضه فولاد هرمزگان در فرابورس و نیز پتانسیل تعدیل عایدی می تواند رشد قیمت را تجربه کند.

شمش بلوم فولاد خوزستان نیز در هفته گذشته با رشد قیمت معامله شد. فولای و فولاژ هم می توانند مورد توجه قرار گیرند.

 

 در این گروه فروس مشمول دستورالعمل رفع گره معاملاتی می شود. این نماد با نسبت قیمت بر درامد 5 و افزایش سرمایه 338 درصدی از تجدید ارزیابی دارایی ها ، سهم مناسبی برای خرید محسوب می شود.

 

فسدید اعلام کرده درامد حاصل از تسعیر ارز برای نیمه دوم سال موضوعیت ندارد اما چنانچه طلب ارزی شرکت به مبلغ 4 میلیون و 430 هزار یورو از پیمانکاران خارجی وصول شود، تفاوت نرخ ارز قابل شناسایی است.



در گروه بانک، بر اساس مصوبه هیات وزیران سازمان خصوصی سازی اقدام به عرضه سهام بانک های ملت، تجارت، صادرات و .. خواهد کرد. بانک ها در هفته گذشته بطور سنگین توسط دولت عرضه شدند و این موضوع تمایل سرمایه گذاران به این صنعت را در شرایط فعلی کم می کند.


امروز نماد وکار برای افزایش سرمایه 17 درصدی متوقف می شود.

 

 در گروه انبوه سازی ، وساخت تعدیل 60 درصدی داده و پیش بینی سود سال مالی 93 را از 162 ریال به 269 ریال افزایش داده است و دلیل آن را فروش سهام شرکت عمران و توسعه فارس، ثنوسا و سهام عمران و مسکن سازان ایران اعلام کرده است. ضمن اینکه برای سال 92 نیز 137 ریال سود محقق کرده است.

در این گروه نوسان زیاد است. ثمسکن هم شفاف سازی کرده که رویداد با اهمیتی رخ نداده و شرکت تعدیل ندارد. 

 


در گروه پتروشیمی ، هنوز نرخ خوراک بلاتکلیف است . برخی از افزایش تخفیف خوراک مایع تا 65 درصد فوب خلیج فارس سخن می گویند . برخی نرخ گاز را 13 سنت و برخی 8 سنت و گروهی نیز 10 سنت عنوان می کنند و همه این ها اظهار نظراتی غیر رسمی است و هنوز دولت در این خصوص تصمیمی نگرفته است و شنیده می شود که احتمالا برای سال آینده نرخ گاز افزایش می یابد. بر اساس آخرین خبرها وزارت نفت و شرکت ملی پالایش در حال مذاکره برای تعیین نرخ خوراک هستند.

 

یکی از موضوعات قابل توجه در این صنعت رشد نرخ دلار به 3000 تومان و نیز استقبال زا محصولات پتروشیمی در بورس کالا طی هفته گذشته می باشد.

 

امروز پتروشیمی های خوراک مایع مورد توجه قرار می گیرند . این گروه علاوه بر برخورداری از تخفیف احتمالی از شرایط بنیادی خوبی برخوردار بوده و پتانسیل رشد سود را حتی بدون تغییر نرخ خوراک دارند. بنابراین شیران و شاراک می توانند پر تقاضا باشند.

 

در گروه شیمیایی، شپارس سودش را از 1130 ریال به 1323 ریال افزایش داده است .گروه شیمیایی شرایط بهتری دارند.

 پترول هم در پایان سال مالی 295 ریال سود محقق کرده است. این سهم بر اساس گزارش هیات مدیره ارزش دفتری 1304 ریال دارد و خالص ارزش روز دارایی های سهم 4123 ریال است

 

در گروه سرمایه گذاری ها ، از واتی انتظار رشد قیمت می رود. خارزم احتمالا پر عرضه باشد. وتوصا هم با فایرا احتمالا حرکت کند. وساپا هم با فروش پارس آرین با رشد سود همراه می شود.این شرکت در آذرماه با رشد 625 میلیارد ریالی ارزش پرتفوی بورس یهمراه شده است.  وسپه نیز می تواند مورد توجه باشد.

 

 

در گروه پالایش انتظار بهبود تقاضا در این گروه می رود. 


در گروه کاشی و سرامیک، کحافظ بر همان پیش بینی سود 250 ریال تاکید کرده که 6 ماهه 2 درصد آن را پوشش داده است. 

گرانیت بهسرام 6 ماهه 33 درصد از پیش بینی سود 148 ریال را محقق کرده که چندان قابل توجه نیست.


در گروه چاپ و انتشار، افست پیش بینی سود سال مالی 93 را از 630 ریال به 1252 ریال افزایش داد و تعدیل 100 درصدی را روانه بازار کرد. این در حالی است که برای سال جاری 916 ریال سود پیش بینی کرده است. دلیل این تعدیل افزایش تعرفه چاپ و صحافی و رشد ترخ برابری ارز می باشد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.