اخبار بورس - نظرات و پیش بینی - سبد ما

هر روز با ما باشید با نبض بازار ، رفتار سهامداران عمده در معاملات امروز ،چکیده اطلاعیه ها ، بفرمایید بورس، اخبار حائز اهمیت . شنیده ها . گفته شده ها ،سبد پیشنهادی و اخبار مهم

اخبار بورس - نظرات و پیش بینی - سبد ما

هر روز با ما باشید با نبض بازار ، رفتار سهامداران عمده در معاملات امروز ،چکیده اطلاعیه ها ، بفرمایید بورس، اخبار حائز اهمیت . شنیده ها . گفته شده ها ،سبد پیشنهادی و اخبار مهم

نبض بازار 17 آذر

دوستان خسته نباشید


ورنا از صف خرید سنگین به صفر تابلو رسیده است


  وملت به مرز ۱۰۰ تومان نزدیک می شود


وزیر نفت پاکستان پس از مذاکره با قطر برای خرید LNG روانه تهران شده است تا 3 پیشنهاد تمدید مهلت زمانی واردات گاز، تجدید نظر در قیمت و تامین فاینانس ساخت لوله گاز را مطرح کند که پیش بینی می‌شود این پیشنهادها با مخالفت زنگنه وزیر نفت ایرن روبرو شود.


اکثر پتروشیمی ها فردا به مقاومت میخورند


نخستین بودجه دولت تدبیر و امید برای سال آینده با بیش از 50 هزار میلیارد تومان کسری بسته شد


وزیر نیرو با بیان اینکه فعلا برنامه ای بای افزایش قیمت آب و برق نداریم از فروش ارزان ترین برق جهان در ایران خبر داد و گفت: موضوع یارانه در بودجه 93 دیده نشده است.


  کسرا در دقایق پایانی صف فروش شده است.


قندی ها سراسر منفی اند و با افزایش  عرضه مواجه اند.


در گروه کاشی و سرامیک هم عرضه ها زیاد است تنها نماد کحافظ است که همچنان صف خرید خود را حفظ کرده.


شاوان به صفر تابلو رسیده است.


وصندوق و افزایش سرمایه 100 درصدی


حجم معاملات خزامیا به 24 میلیون رسید


رشد شاخص بورس تا مرز 95 هزار واحد


نمایندگان پژو در حالی در تهران حاضر و برای آغاز مجدد همکاری رایزنی کردند که به گفته کارشناسان این شرکت شرایط بازگشت به ایران را ندارد. به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، شرکت پژو هم‌اکنون در یکی از بدترین دوره‌های عملکردی خود به سر می‌برد به‌گونه‌ای که فشار مشکلات مالی پژو را واداشته تا به دنبال همکاری با خودروساز دیگری باشد.


وبیمه یکی پس از دیگری مقاومت ها را پشت سر می گذارد


بیا توی نماد خودرو ببین حقوقی چه بلایی داره سر حقیقی بدبخت میاره. در عرض 10دقیقه 17 میلیون سهم رو به اسم حقیقی خریده. حقیقی های بیچاره هم چقد خوشحالن که سهمشون فروش رفت.


کسرا نتوانست به کانال ۶ هزار تومان نفوذ نماید و سهم همکنون در حداقل قیمت معامله می شود.


معاملات شبندر در خداقل قیمت در حال پیگیری می باشد. شراز و شبریز نمادهای متعادل تر این گروه هستند که در محدوده صفر تابلو معامله می شوند.


سمگا که در 20 روز گذشته رشد 100 درصدی داشته امروز هم شاهد صف خرید است


بودجه جاری معادل ۱۸ درصد رشد داشته و بودجه عمرانی با رشد ۲۴۰ درصدی نسبت به سال گذشته بیش از ۳ برابر افزایش یافته است. این امر نشان می‌دهد که دولت نسبت به اعتبارات هزینه‌ای، رویکرد انقباضی و در خصوص اعتبارات عمرانی، رویکرد انبساطی اتخاذ کرده است. همچنین در این لایحه قیمت دلار معادل ۲۶۰۰ تومان و قیمت هر بشکه نفت معادل ۱۰۰ دلار پیش‌بینی شده است.


نماد های واتی، وبانک، وپترو و وتوسم شاهد صف خرید اند.


پترول 26 میلیون معامله و 6 میلیون صف خرید


روحانی تاکید کرد: دولت تلاش می‌کند تا در رابطه با نرخ ارز یکسان سازی صورت گیرد و در این مسیر حرکتی تدریجی و سنجیده را دنبال می‌کنیم و اقدامی عجولانه نخواهیم کرد.


بانکی ها با افزایش عرضه و کاهش قیمت مواجه اند.


صف فارس عرضه شد


جم نیز صف خرید شد


خودرو 12 میلیون صف فروش،خزامیا 2 میلیون صف فروش و پترول 7 میلیون صف خرید


-------------------------------------------------------------------------------------------

دوستان عزیز فایل آموزش اندیکاتور ای دی ایکس برگرفته از http://tahlilone.rozblog.com


http://s5.picofile.com/file/8103210168/Average_Directional_Movement_Index.pps.html.


--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


ملت عرضه شد


ونفت  شرایط بحرانی دارد. بهتر هست ریسک نکنید


حجم کل بودجه کشور در سال نود و سه، ۷۸۳۲۳۹۸۵۲۲ میلیون ریال پیشنهاد شده است که نسبت به سقف قانون بودجه سال قبل ۸.۴ درصد رشد نشان می‌دهد.


افرا قابلیت تعدیل مثبت 25 درصدی دارد


خپارس صف خرید


فاذر  سهمی اگرضعیف شده باشه اینطورصفش جمع نمیشه باورکنیداینهاهمه اش بازی حقوقی برای خسته کردن حقیقی میباشد


فولاد خوزستان برای افزایش سرمایه متوقف می شود


بانک مرکزی با اعطلای تسهیلات 1000 میلیارد تومانی به خودرو ساز ها از صندوق توسعه ملی موافقت کرد


ایران خودرو به عنوان لیدر این صنعت به صف فروش رسید


رقابت برای خرید بلوک پترول هم دلیل داغ شدن صنعت پتروشیمی است


پالایشگاه ها به ارامی روند افت قیمت را طی می کنند


فاذر...دوستان میتوانندالان ازسهم خارج بشوندوسود20 خودراحفظ کنند...ولی ما تا 400 باسهم میمانیم.


وزیر نیرو در برنامه نگاه یک با بیان اینکه هنوز تصمیمی برای افزایش قیمت آب و برق گرفته نشده است گفت: تغییر قیمت صنعت آب و برق در لایحه‌ای جداگانه دیده شده است و در بودجه ۹۳ این مسائل دیده نشده است.


فارس در 3درصد مثبت تابلو معامله می شود.چندین خبر در این گروه موثر بوده است.اولین خبر مربوط به ایجاد صندوقی برای تکمیل طرح های توسعه و نیمه کاره واحدها بوده است که ظاهرا این طرح مورد حمایت مسئولین نیز قرار خواهد گرفت.خبر دیگر مربوط به ابلاغ بخشنامه معافیت مالی صادر کنندگان بوده است که باعث رشد اکثر پتروشیمی ها شده است.خبرهایی هم از برخی شرکت ها در مورد نرخ خوراک مایعشان شنیده شده است.گفته شده پتروشیمی ایلام از تخفیف 30درصدی خوراک مایع بهره خواهد برد.پترول هم از سهم های مورد توجه بازار است و دلیل آن زیرمجموعه های پر پتانسیل این سهم است که طرح های توسعه دارند.



رئیس جمهور در بخشی از سخنان خود در مجلس خاطر نشان کردند: در ماه‌های آینده سال 1392 تلاش خواهیم کرد که اولاً در عرضه سهام بیفزاییم و تحولی در بازار سرمایه در جهت تأمین منابع برای شرکت‌های بزرگ به وجود آوریم



جم صف میشود ؟


حمایت روحانی در مجلس از بازار سرمایه:روحانی تأکید کرد که دلالی و سفته بازی از مسکن، طلا و ارز حذف و نقدینگی باید وارد بازار سرمایه در جهت بهبود اقتصاد کشور شود.


وبیمه عرضه شد


تاپیکو هم به تبعیت از سایر پتروشیمی ها صف خرید شد .فردا به مقاومت میخورد


صف فروش خزامیا جمع شد


شایعه شده است بترانس 30% تعدیل مثبت داده است


فاذر  سهم روی خط حمایت ...ومقاومت فیبواکسپنشن پیش رو..برای فروش کمی صبرکنید...



Chart فاذر, D1, 2013.12.08 06:10 UTC, Mofid Securities Co., MetaTrader 5, Demo


 رئیس‌جمهور در جریان تقدیم لایحه بودجه ۹۳ به مجلس، رقم بودجه عمومی دولت را بیش از ۱۹۵ هزار میلیارد تومان اعلام کرد و از افزایش اتکاء این لایحه به درآمدهای نفتی و مالیاتی خبر داد


ولیز افزایش سرمایه ش تصویب شد و بازگشایی میشود


گفته شده با افزایش 11.24 دلاری نرخ هر تن اوره در بازارهای جهانی و کسب سطوح 340 دلاری این محصول، سهام گروه اوره ای در بازار نظیر شیراز،شپدیس،کرماشا،خراسان ... از این موضوع متاثر شده و انتظار می رود با افزایش نرخ فروش داخلی و خارجی طی ایام باقی مانده از سال، به سودهای بیشتری دست یابند.شاید بتوان پیشتاز این گروه را همچنان شپدیس نامید چرا که سال مالی آن 30 آذر ماه بوده و در مجمع 30 دی ماه بیش از 400 تومان سود نقدی بین سهامداران خود تقسیم خواهد کرد.


شرکت گسترش نفت و گاز پارسیان برنامه ای جهت افزایش 50 درصدی سرمایه خود را در نظر دارد که این برنامه طی جلسه دیروز هیأت مدیره مطرح و به تصویب سهامداران عمده و هیأت مدیره رسیده است.حدود 80 درصد از این برنامه از محل مطالبات و 20 دزصد از محل آورده نقدی سهامداران است


جم هم دوباره به2200 تومان باز میگردد امروز باید دید میتواند گذر کند یا نه در صورت گذر 2400 قابل دستیابی ست دقت کنید نصف خوراک جم گاز ترش است که از تخفیف ویژه ایی برخوردار خواهد بود


بیشتر از دلایل بنیادی هجوم پول و صف های خرید روند حرکتی بازار را می سازد


شایعه افزایش سرمایه 100 درصدی شیران از محل سود انباشته در بازار پیچیده ست


سیگنال خرید :  فاذر  و  خزامیا


تاپیکو از قیمت های 600 تومان برای اولین بار رد شد خرید حقوقی بسیار جالب توجه ست سهم به زودی تعدیل مثبت خود را رو میکند


خراسان در 10888 صف خرید شد


شنیده شده:

احتمال صدور مجوز توسط بانک مرکزی و سازمان بورس مبنی بر افزایش سرمایه 400 تا 700 ئدرصدی بانک دی از محل تجدید ارزیابی دارایی ها ، مطالبات حال شده و اندوخته ها در آینده نزدیک

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.